Vad tycker ni om hunters?

TID 13:37:00 | DATUM 2013-03-04 | KATEGORI Inspiration | KOMMENTARER (0)
Jag tycker att hunters är sjukt snyggt och passar riktigt jävla bra till vissa outfit. Skulle mer än gärna äga ett par hunters så skuller verkligen inte tacka nej till ett par. Vet många som inte tycker att hunters är snygga och bara ett par gummistövlar där det står hunter på. Visst är det kanske bara ett par vanliga gummistövlar men jag tycker dom är sjukt snygga. Man kan inte ha hunters till alla outfit tycker jag inte för till vissa outfits blir det som en "ridoutfit" haha, men de funkar till många outfits och hittar man rätt så blir det grymt jävla snyggt! Bilderna är från weheartit för er som undrar. Men nu vill jag veta vad ni läsare tycker om hunters?


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0