Rubrik

TID 22:32:52 | DATUM 2013-03-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Kom inte på något rubrik så aa. Ligger i sängen och har kollat på premiären av 112 Aina. Någon mer än jag? Själv tyckte jag det var tråkigt som fan trodde liksom man skulle garva lite och skit men nej höll på somna istället. Imorgon så ska jag och Denise stå i fritidsgården så inga lektioner men däremot prov på onsdag och typ halva klassen borta på innebandy, skitsamma. Funderar på att ta bort sminket och sedan gå lägga mig nu. Trött som fan hehe. Vi bloggas imorgon!


Postat av: amanda

haha ja det såg ju rätt tråkigt ut på reklamen den där aina

2013-03-27 @ 22:38:58
URL: http://amandam.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0