Ny design

TID 00:36:51 | DATUM 2013-03-17 | KATEGORI Designat | KOMMENTARER (1)
Äntligen klar med designen. Några timmars jobb allt är inte klart än men dem största detaljerna iallafall så de små detaljerna fixar jag någon annan dag. Har inte suttit så jävla skönt när jag fixat designen så har största värken i min nacke nu, usch. Men ska ta och stänga av datan nu och försöka sova känns som att det är läge till det nu. Söndag idag - klockan har gått över 00:00 - vilket betyder skola imorgon men börjar iallafall 9 vilket betyder sovmorgon. Sov gott så hörs vi när jag vaknar imorgon!

Postat av: amanda

fin var den, duktig du är :)

2013-03-17 @ 02:10:35
URL: http://amandam.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0