Mot Stockholm

TID 15:04:00 | DATUM 2013-03-29 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Sitter i bilen påväg upp mot Stockholm just nu hur nice är inte det? Kommer vara uppe i 3 veckor det ända som kommer vara jobbigt att vara uppe så länge är att inte få träffa min älskling. 3 veckor utan honom och under dom 3 veckorna är det 2 månader och jag fyller år. Saknar honom redan och varit utan honom i kanske 2-3 timmar?

Sitter med musik i öronen och har en hund sovandes mellan benen, misstolka inte så är ni gulliga för ni fattar. Ska själv försöka sova en liten stund eller bara kolla instagram eller Facebook. Vet inte om jag kommer kunna publicera någon bild i det här inlägget då mitt jävla internet är piss segt men ni lär ju märka. Vi bloggas senare!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0