Köpa omslagsbild?

TID 20:56:14 | DATUM 2013-03-10 | KATEGORI + Intresserad av design? | KOMMENTARER (1)
 
Somsagt kommer jag börja göra omslagsbilder till facebook. Så om ni är sugna på att köpa en så är det bara att maila mig på
[email protected] eller skriva till mig på kik emmabylger omslagsbilderna kommer inte vara så dyra utan kosta runt 30-50 kronor max. Det beror helt på hur mycket tid jag måste lägga ner på den och om den är avancerad eller lätt. Kan inte bli så jätte avancerat iochförsig men lite iallafall så aa. Men är du intresserad av att köpa en omslagsbild hör av dig. 
 
Gjorde en omslagsbild idag (10 Mars) till Setto. Den kan ni kolla på i inlägget under (om du är inne på startsidan, annars kolla i kategorien "designat"). 

Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

2013-03-11 @ 09:34:36
URL: http://fotokobran.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0