God morgon

TID 12:45:15 | DATUM 2013-03-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Kvällen igår behöver vi inte gå in på men jag och Maria somnade runt 3 eller något sånt. Vid 7 - halv 8 drog Filip från mig. Linda började fixa sig vi drog till Peter och mer behöver vi inte gå in på. Jag och Maria sov iallafall här och blir att åka hem någon gång idag och städa rummet. Sedan får vi se lite vad som händer. Kan säga att helgen börjat riktigt jävla bra iallafall. Kommer somna snart är skit trött och lite huvudvärk, puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0