God morgon

TID 11:46:44 | DATUM 2013-03-30 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Slänger in ett snabbt inlägg bara för att ni ska få någon uppdatering. Har duschat, snackat med familjen, letat upp påskägg, osv.. Ska kanske dra till tullingehallen och träffa Maja och kolla på innebandy sen. Men får se om jag hinner måste fixa mig och hjälpa till lite. Vid tre - halv 4 ska vi börja röra oss mot mormor och äta middag och ha det trevligt. När vi kommer hem ikväll vet jag inte och vad som händer märker vi.  '
nej jag har inte ett halvt ögonbryn ser bara ut så pågrund av ljuset.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0