5 saker jag stör mig på

TID 20:38:00 | DATUM 2013-03-13 | KATEGORI Bekännelser | KOMMENTARER (0)
När folk skriver "Emma" och man svarar dens namn tillbaka och dom ba "aa?" haha åh vill döda dom
 
 Random människor på kik som skriver 58 gånger utan att man ens svar och fattar inte att man inte häller kommer svara även om de skickar 20 meddelanden till, så sitter de typ och chattar med sig själva ba "vad gör du?" "svara" "va lekeru kall för" "tror du du är cool" , asså omg döda mig va jobbiga.

När man sitter och messar med någon person sen frågar man något och så ser man att personen läst men skiter i att svara. Så jävla jobbiga.

När man bestämt att träffa någon så går någon annan före en och det säger personen till typ samma dag, usch.

Folk som skapar fejkkonton på instagram typ som "ortensorrar" och sitter och lägger ut bilder på folk som gjort ett fel steg i sitt liv och blir uthängda med lättklädda bilder sen kommer de på texter vissa kanske är sanna, men de flesta är ju bara sjuka och hittar på som typ "Hon har sugit av 30 personer på donken toan vid plattan" eller något sånt liknande. Sen sitter och kommenterar folks foton anonymt och grejer nej usch skjut er. 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0