Vet inte hur det kommer bli med bloggningen..

TID 22:11:48 | DATUM 2013-01-14 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Vet inte direkt hur bra uppdateringen kommer bli nu. Hade "stora planer" för bloggen men min data gick sönder idag och måste in på lagning. Vet inte när det åker in på lagning men så snart som möjligt vill jag hoppas. Alltså är det paus med designer, men ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan får låna pappas data och bloggar via mobilen så uppdatering får ni men vet bara inte riktigt hur mycket. Puss!
arkivbild för har inga bilder på pappas data
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0