Vaknade 15 idag

TID 16:59:55 | DATUM 2013-01-06 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
söt man är då..
 
Hello sunshine´s! Jag och Maria vaknade runt 15 idag. Ellen och Astrid drog och köpte pizza så vi fick pizza till frukost. Nu ligger vi uppe i mitt rum håller på med mobilerna, kollar på tv och jag bloggar. Men ska fortsätta kolla på tv nu och fixa lite med den nya designen som jag hoppas att ni kommer gilla. Puss!!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0