Upp 5 imorgon..

TID 21:49:00 | DATUM 2013-01-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Skola imorgon igen och vi sover hos Maria. Vilket betyder att vi måste upp 5 imorgon jippie. Finns inget bättre att gå upp tidigt på morgonen ju och komma till skolan världens bästa ställe. Och för er som inte fattade det så var jag ironisk. Iallafall ligger just nu på en madrass på golvet i Marias rum för att min data inte kunde stå i sängen mera så ja. Ska nog ta och fixa ett litet inlägg som kommer upp antingen ikväll eller imorgon vi får se lite vad jag bestämmer mig för. Har iallafall ett tidinställt inlägg uppe som kommer under tiden jag är i skolan imorgon. Funderar också på att skaffa en ny kategori typ "helger" eller "vardagar" så vi får se lite vad jag bestämmer mig för, sen ska jag nog rensa arkivet på gamla pinsamma saker om jag orkar hehe. Nu orkar jag inte slänga på er mer skit som ni behöver läsa. Puss!
Åh vill börja träna nuuu!!

Postat av: Anonym

Åh vad fint, vart gör du dina collage? Kram

2013-01-09 @ 16:22:50

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0