Q/A + dagen

TID 01:15:00 | DATUM 2013-01-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Kommentaren:
Emelie - Hej emma, vart laddar du ned din photoshop?
 
Svar: 
Jag har inte laddat ner mitt photoshop utan min mamma och bonus pappa köpte det till mig kommer inte om det var som födelsedagspresent eller om det var som julklapp (2011). Har för mig att det var som julklapp men inte helt säker. Så har inte laddat ner det utan har köpt det.

Förlåt för uppdateringen. Uppdateringen har varit världens sämsta jag vet och ska verkligen försöka bättra den men funderar på att byta tillbaka till nattstad. Tycker bloggandet gick mycket bättre där och allt. Men tanken ligger kvar och vi får se hur det blir med det. Dagen idag har spenderats hemma med Maria. Råkade hälla ut läsk på bordet inatt och råkade hölla i för mycket läsk i mitt glas när vi satt och kollade på film fick panik råkade släga iväg flaskan i sängen bara för att akta datorn hehe. Så ja vad ska man säga misslyckad. Nu ligger jag och Maria och kollar på "Guy code" på MTV. Men har inget roligt att blogga om just nu. Puss!!
Ni får vrida på huvudet istället haha.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0