Suttit med designen i flera timmar nu!

TID 03:11:20 | DATUM 2013-01-07 | KATEGORI Designat | KOMMENTARER (1)
Har suttit med designen i flera timmar nu. Suttit med 2 testbloggar + min egna och bara hållt på i kodmallarna och stilmallen. Nöjd kan jag säga att jag  är. Lite små saker som ska fixas till men det gör jag när jag har orken för det. Vad tycker ni om den? 
 
Ska iallafall gå och lägga mig i sängen nu och försöka sova. Sista dagen på lovet imorgon och måste ställa om tiden helt. Så dags att bara att börja gå lägga sig i tid vilket jag kanske inte gjort idag men jaja. Hoppas ni får en bra dag så bloggar jag när jag vaknar imorgon. Och är mycket mer taggad på att blogga nu när designen är klar. Så har några inlägg på G tillexempel mål för bloggen, mina nyårslöften och mina julklappar. Vilka som kommer upp under dagen får vi se men det ska komma upp inom veckan iallafall. God natt!

Postat av: SARAH CARLSTEN

Snyggt!

2013-01-07 @ 13:52:36
URL: http://sarahcarlsten.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0