Sova

TID 20:51:18 | DATUM 2013-01-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Skit trött och allmänt ont i benen. Har varit på sjukhuset och hämtade Linda med pappa sen så åkte vi till Ikea åt och handlade lite saker till mitt rum och vardagsrummet. Tror det kan bli bra när allting är klart. Somnade i bilen påväg hem och nu har vi precis kommit hem. Funderar på att gå upp och lägga mig och kolla på en familj och sen somna till den. Vi får se lite antingen hörs vi imorgon eller senare idag. Puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0