Planer..

TID 17:14:59 | DATUM 2013-01-14 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Funderar på att byta tillbaka till nattstad.. Inte helt säker än men vill kunna satsa på bloggen och tyckte det gick mycket bättre där. Visst kan jag komma långt om jag verkligen försöker och så men jag vet inte. Får se lite. Men nu vill jag ha eran åsikt. Vad tycker ni? Kommer säkert inte ens få några kommentarer om vad ni tycker men jaja skitsamma..
 
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 9415990894 "

Postat av: Amanda

Personligen avskyr jag nattstad, den är så.. Jag vet inte. Det är som om de försökte göra en bättre version av blogg.se men misslyckades, typ.

2013-01-14 @ 19:04:40
URL: http://amandam.se
Postat av: Diddie

Har sett att man tjänar per läsare, hur mycket tjänar man? Tjänade du något när du bloggade där? kram!

Svar: Man måste vara 16 år för att göra det visst tror jag att det går att skita i dom reglerna men kanske inte det bästa. Så jag tjänade inget där men det fungerade ändå bra :) Kram
Emma Bylger

2013-01-14 @ 22:15:14
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0