Övervåningen är vår nu!

TID 22:16:12 | DATUM 2013-01-17 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Haha pappa och Linda har åkt härifrån så nu har jag och Maria övervåningen för oss själva tills på lördag. Imorgon åker vi in till Kalmar någongång och träffar William och August kollar på bio så får se när jag kommer hem imorgon. Kommer hem lite snabbt efter skolan fixar iordning oss sen drar vi mot Torsås och åker in till Kalmar så det blir jävligt nice början på helgen. Nu sitter jag och Maria iallafall och kollar på tv och håller på med datorerna. Ska kolla bio nu så vi hörs imorgon för kommer inte kunna blogga mera idag för isånnafall kommer jag inte upp imorgon hehe.
 

Postat av: emma

har du haft en bra start på året? :)

2013-01-19 @ 14:14:24
URL: http://nattstad.se/emmamantyla

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0