Nytt in

TID 21:03:42 | DATUM 2013-01-04 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Var inne i Kalmar idag där på att uppdateringen inte alls varit bra. Eftersom att min mobil inte har något internet eller i huvudtaget simkort. Simkort har den men måste ha pukkoden så ja. Men köpte lite smått behövande saker som kommer komma till användning. 
 
Tröja, hårnålar & toffsar - Bikbok // Laddare - Kjell & Company // Tops (eye make-up remover sticks), lösnaglar, ögobrynspennor - H&M // Ljus - Lagerhaus // Shampoo & balsam - Frisör backstage 
 

Köpte shampoot och balsamet för att det är mot fettigt hår och mitt hår blir fettigt sjukt lätt och snabbt så det ska nog fungera hoppas vi på. Nu ska jag vara social mot Maria. Sen snart ska vi gå ner och lägga oss i deras bubbelpool och kolla på film och äta massor av goda saker vi köpt med oss hem från ICA, letz go crazy. Nej jag drev bara. Puss!!

Postat av: Viktoria

Hej. Jag såg en av dina designer på en tjejs blogg. Gör du gratis designer? Jag skulle verlkigen behöva en ny!

2013-01-05 @ 01:59:10
URL: http://drinicviktoria.blogg.se
Postat av: Diddie

Jag måste erkänna.. Är helt beroende av din blogg sen jag såg den på fb. Läser den flera gånger varje dag :$

2013-01-05 @ 16:32:12
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0