In till Kalmar ikväll

TID 15:00:06 | DATUM 2013-01-18 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s! Sitter i sängen just nu och håller på med datorn och mobilen. Funderar på att börjar fixa mig snart eftersom att vi ska in till Kalmar ikväll och träffa William och August och kolla på bio så det blir nice. Ska nog gå in i mitt rum nu också och sätta på musik, ladda mobilen och bara ta det allmänt chill ett tag och sen börja fixa mig. Bussen från Torsås går 17:38 så aa. Nu har jag annat att göra lägger in "dagen" senare idag. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0