Hur spenderas....

TID 20:16:22 | DATUM 2013-01-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
....min fredag! Efter skolan så drog jag hem till Denise slutade ett så runt 14 drog vi till konsum köpte chips och hallon soda, drog hem till Denise igen satt där ett tag åt gott osv. lite senare drog vi till Sporthallen och där var vi ett långt tag. Snöade sjukt mycket har typ kommit 1-2 dm på en dag, hemskt. Runt halv 6 ringde Linda och sa att jag skulle dra mig mot torget och möta henne där och åka hem. Så nu är jag hemma och har varit det ett tag har ätit och nu ska jag sätta på musik och städa rummet. Behövs verkligen, sen får vi se vad som händer efteråt. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0