God morgon

TID 13:29:24 | DATUM 2013-01-07 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
God morgon, hoppas ni har sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Ställde larm på halv 12 och 12 för att jag skulle komma upp i hyfsat bra tid iallafall eftersom att skolan börjar imorgon. Inte alls taggad men måste man så måste man. Maria kommer hit senare idag och sover här så drar vi till skolan tillsammans imorgon. Men sitter just nu ute i vardagsrummet med datan, kollar på tv och har fixat lite små saker i designen. Lite små saker som jag ska lägga till fortfarande men får se när det blir. Bloggar senare idag, ska lägga in mina julklappar idag och sen lite nyårsbilder och mina nyårslöften idag. Sen får vi se när målen för bloggen kommer upp. Puss!

Postat av: emma

älskar din bakgrund! :*

2013-01-07 @ 14:30:32
URL: http://www.emmamucibabiic.blogg.se
Postat av: Diddie

Designen blev skitsnygg människa! :O Enkel men snygg <3

2013-01-07 @ 17:16:47
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0