Duktiga flickor som kan laga mat.

TID 16:49:44 | DATUM 2013-01-05 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Jag och Maria vaknade runt två idag men låg kvar i sängen ett tag och bara snackade och höll på med mobilerna. Men efter ett litet tag gick vi ner och gjorde mat åt oss själva haha. Enkelt men rätt gott. Riset blev bara lite misslyckat men vafan det gick iallafall att äta så. Nu sitter jag och Maria uppe på hennes rum med en varsin data. Passade på att blogga lite eftersom att jag var inne på bloggen för att fixa min design lite. Funderar på att göra om den helt.. hmm.. Får se hur det blir med det men ja. Uppdateringen ska bli bättre sen när jag börjar skolan eftersom att då går jag upp i tid och ligger inte i sängen halva dagen bara hehe. Så stay turned. Ny design. Allt ska bli nytt så ska sätta mig och jobba på designen ett tag sen ska vi sätta oss och kolla på film. Puss!!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0