Dissar

TID 22:04:00 | DATUM 2013-01-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
• Folk som skryter om att dom har macbook osv som dom fått från skolan. Leker liksom att dom köpt dom och allt. Visar dom på typ alla bilder. Stör mig på det skit mycket. 
• Finnar, haha behöver jag ens förklara något. Vem hatar inte finnar liksom kommer och förstör ens självförtroende. Usch stor diss till det. Inte något man kan göra åt eller jo använda skönhetsprodukter som fungerar tvätta ren sin hy och sånt varje dag men ja. 
• Att jullovet är slut. No comments tror nog alla håller med mig här? Hatar skolan, läxor, prov = stressad. Nej fyfan för skolan, ge mig lov. 6 veckor kvar tills nästa lov.
• Iphoneladdare, haha 3 stycken laddare har gått sönder för mig. Så har köpt en fjärde nu om den går sönder vet jag fan inte vad jag gör haha..
 
bästa.

Postat av: emma mucibabic

fin ja e hhahahah herregud <3

2013-01-08 @ 22:23:20
URL: http://www.emmamucibabiic.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0