Dag 7 & 8

TID 20:18:00 | DATUM 2013-01-16 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (0)

Dag 7 - Min favoritfilm

Har Inge direkt någon favorit film utan kollar på olika. Skräck, romantik, komedi osv så har faktiskt inget bra svar på den. Så tycker många filmer är bra.

Dag 8 - En bild på mig och min bästavän.

Har några bästavänner och många nära vänner. Men eftersom att jag bloggar via mobilen så har jag inte så jätte mycket bilder. Men Moa Sjöholm, Elin Sjöström, Maja Fuchs, Julia Lindblom. Har inte bild på alla i min mobil så blir en bild på mig och Elin och mig och Maja. Puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0