Dag 6- Mina favoritserier

TID 16:41:00 | DATUM 2013-01-14 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (2)
Min favoritserie är verkligen 90210 tror inte jag har varit så fast som jag har varit i den här serien i någon annan. Måste bara hitta någon sida där dom har resten av säsongerna. På swefilmer finns det bara till säsong 2 men det finns flera åh. Någon som vet vart man kan se resten av säsongerna?! 
 
Säsong 1 beskrivning:
En ny generation växer upp och med dem höjs temperaturen på West Beverly High. Häng med från början när Annie och Dixon upptäcker en spännande värld av vänskap, rivalitet, sex och skandaler i en av USA:s mest fashionabla städer. I säsong 1 får du lära känna annalkande stjärnor och uppleva oförglömliga händelser som ett skolmusikalfiasko, en katastrofal alla hjärtans dag och det hetaste triangeldramat på TV någonsin. Romanser, splittringar, knarkrazzior och svek - allt finns i Beverly Hills 90210!
Säsong 2 beskrivning:
Följ med till West Beverly High får en helt ny säsong av drama, droger, svek och lögner. 90210, USA:s mest ökända adress, blir bara hetare. Missa inte sexet, skandalerna och syskonbråken när relationer testas, graviditeter fejkas och ryktena färdas lika snabbt som sms:en. Häng med på alla de 22 oförglömliga avsnitten av tidernas hetaste TV-serie. 
 
Sen är gillar jag The O.C, Gossip Girl, Pretty little liars, One tree hill. Finns andra också men där är några iallafall som jag tycker är bra.
 

Postat av: Elin

kolla tankafetast ! :)

2013-01-14 @ 17:24:32
Postat av: Anonym

Cucirca.com

2013-01-16 @ 17:28:40

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0