Dag 5- Mina närmaste vänner

TID 16:31:31 | DATUM 2013-01-13 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (1)
Har rätt många nära vänner som står mig nära. Men dom närmaste är Moa, Maja, Elin, Julia, Maria. Sen har jag vänner som jag verkligen litar på tillexempel Emelie och Denise, vi har hunnit komma nära på den här tiden jag har varit här nere och så. Sen Natalia och Emily vi var bästavänner förut sen hände det saker mellan oss och nu står vi inte lika nära längre, vilket är synd. För det är två helt underbara personer som jag verkligen vill få upp kontakten med igen. 
Dom flesta bilderna är runt 1 år gamla.
 

Postat av: Matilda Klasson †

Hej! Jag skulle vara jätteglad om du kunde göra en header/design åt mig! Snälla kontakta mig på kik :matildaklasson

2013-01-13 @ 19:25:23
URL: http://matildaklassons.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0