Dag 3- Mina mål för 2013

TID 23:23:55 | DATUM 2013-01-11 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (0)
Har redan skrivit ut mina mål/nyårslöften för 2013 men kan köra igen eftersom att det är en av dagarna. Mina största mål är att få min drömkropp, äta nyttigare och satsa mera på skolan då jag vill kunna komma in på den linjen jag vill när jag ska börja gymnasiet så måste fixa mina betyg rätt mycket. Sen har jag lite små mål som inte är så jätte viktiga och som jag inte skrivit ut på bloggen men ska försöka fixa dom målen också. Har ni några mål för 2013 isåfall vad för några? Inte för att någon kommer kommentera men jaja skitsamma, forever alone.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0