Dag 2- En person jag vill träffa just nu

TID 16:33:17 | DATUM 2013-01-10 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (0)
Finns inte just EN person jag vill träffa just nu utan många. Vill typ träffa alla vännerna uppe i Stockholm. Några Elin, Maja, Moa, Natalia, Emily, Emma, Julia osv. orkar inte skriva alla namn men det är några tillexempel så ja. 
Orkade inte leta upp bilder på alla så fick bli någon random bild från google


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0