Dag 13- Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon & Dag 14- Vad jag vill bli när jag blir stor.

TID 20:28:10 | DATUM 2013-01-22 | KATEGORI 1,2,3 dagar | KOMMENTARER (0)
Dag 13- Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Skulle nog åka på en resa med mina närmaste vänner till något varmt land och bara ha det allmänt roligt. Sen skulle jag shoppa sjukt mycket och köpa behövliga saker tillexempel ny data sen skulle jag nog fixa mitt rum så som jag verkligen vill ha det och hjälpa till i familjen. Sen skulle väll pengarna vara slut för rätt längesen haha men ändå. Det är nog det jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 14- Vad jag vill bli när jag blir stor.
När jag blir stor så vill jag göra mycket med mitt liv. Skulle vara sjukt roligt att bo utomlands och typ vara sångerska eller något men det kan jag bara drömma om. Men vill gå antingen frisör, make-up eller musik linje. Sen får man se vart man vill gå när det verkligen är dags att välja linje men det är iallafall någon av dom linjerna jag känner för just nu och kommer satsa för. Tror det blir frisör linje men vi får se!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0