Svampbob fyrkant

TID 00:06:41 | DATUM 2013-02-21 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)

Sitter och snackar med Diddie just nu i lur och har gjort den i lite över 1 och en halvtimme nu så det är ju roligt. Imorgon träffar jag Moa så det ska bli skit nice, saknar henne något enormt. Vi åker in till stan träffar Diddie troligtvis in på hollister och lite så. Men dagen idag spenderades iallafall med mormor i Skärholmen ett tag sen åkte jag hem och har bara varit hemma. Puss!


Postat av: Diddie

SVAMPBOOOOOOOOB :D<3

2013-02-21 @ 00:08:04
URL: http://diddies.se
Postat av: Mive Molinaro

Fin blogg :D

2013-02-22 @ 12:07:54
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0