Söndag

TID 15:27:54 | DATUM 2013-02-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Skola imorgon helvete. Glömt bort att blogga? Ja det kan man säga att jag har gjort. Såg att jag inte bloggat sen tisdags men så jävla tråkigt att blogga via mobilen och nu har min dator gått sönder helt så kan inte ens få igång den åh. Vet inte vad jag ska göra ska försöka fixa lite bilder i ett collage via mobilen men måste fixa lite saker innan. Men ska verkligen försöka att få igång bloggandet igen på topp. Men måste göra något så jag kommer ihåg att blogga. Vi får se nu måste jag fixa lite saker med Maria så hörs vi senare. Puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0