Packat och nu efterlyst

TID 21:11:31 | DATUM 2013-02-13 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Åker upp till Stockholm på fredag efter skolan så har packat lite. Inte klar än men packar resten imorgon. Efter skolan imorgon så följer älskling med mig hem och åker hem runt 19. Städat rummet och sitter och kollar på efterlyst just nu. Blir att duscha efter efterlyst och sen sova säker men vi får se. Skola imorgon. Näst sista dagen till lov! Så jävla skönt. Ska fortsätta kolla på efterlyst nu så får vi se om jag bloggar senare idag, puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0