Melodifestivalen

TID 20:41:45 | DATUM 2013-02-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Melodifestivalen suger, är sugen på chips och dipp. Vad fan är det här för skit program? Folk som ska dö snart är med. Okej, kanske var lite taskig där men ändå. Men Maria sover iallafall här inatt så det blir nice. På måndag är det skola för er andra som har lov så kan ni ju bara dö. En vecka lov till skulle gärna vara skönt. Men träffade Filip idag, åh vad jag hade saknat honom. En vecka utan honom hemskt. Men har haft det roligt men alla uppe i Stockholm också och träffat två nya tjejer sjukt roliga. Åkte hem i fredags skulle gärna stannat någon dag till så jag kunde firat Maja men aja fungerar ändå. Blir att åka upp igen i april maybe tre veckor, hoppas bara att jag får ledigt från skolan. Nu ska jag inte snacka på om massor av skit så vi kanske hörs senare, puss!
 
 

Postat av: Diddie ♥

Kom tillbaka snart svampbob ;)<3

2013-02-24 @ 15:31:39
URL: http://diddies.se
Postat av: sera

HAHAHHAHA DET DU SKREV OM MELODIFESTIVALEN HAHHAA BÄSTA

2013-02-24 @ 21:48:27
URL: http://confringo.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0