Good morning sunshine´s!

TID 12:08:40 | DATUM 2013-02-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Good morning sunshine´s! Sitter just nu hemma hos mami helt ofixad framför datan. Lyssnar på musik, bloggar och kollar på weheartit och väntar på att Maja ska komma haha vilket kan ta ett tag men jaja. Får se vad  händer idag men träffar Maja iallafall sen tror jag Elin skulle komma sen ska jag försöka träffa Moa och Julia någon dag och lite annat folk. Men har spelat lite cod med brorsan på xbox:et haha jag är grym. Har inte så mycket mer att skriva så skriver senare idag troligtvis. Puss!

Postat av: • Alicia Rudberg •

fin blogg du har!

2013-02-16 @ 17:14:32
URL: http://aliciajasmines.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0