TID 23:04:52 | DATUM 2013-02-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Har bara varit hemma dag idag med Maria och älskling kom förbi en stund så vi låg och kollade på film och larvade oss lite haha. Han drog vid kvart över 7 eller något sånt. Pappa och Linda kom hem vid 8 pratade lite med dom fick mina saker jag glömde i Stockholm och lite annat som mamma hade köpt. Åh jätte glad för det. Men skola imorgon så ska sova typ nu. Messa lite med älskling bara och sen ställa alarm. Vi hörs imorgon, puss!


Postat av: Diddie

Fortsätt blogga Emma! Älskar din blogg ju :D<3 puss!

2013-02-05 @ 18:12:14
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0