TID 21:48:11 | DATUM 2013-02-26 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Hej människor, ni som fortfarande läser min blogg vill säga! Sitter just nu med en handduk på huvudet och kollar på tv. Har precis duschat och ska packa tills imorgon och sedan ska jag välja kläder pallar inte göra det imorgon. Försöka få tag på Maria och älskling. Blir nog att sova sedan. Är skit trött ligger och halvsover i sängen just nu så måste resa på mig. Ska försöka ta tag i bloggningen vet att jag sagt det mycket nu men glömmer bort bloggen eller skjuter bara upp att skriva inlägg. Imorgon så är det skola som vanligt sedan efter skolan så drar jag och älskling hem till honom. Vet inte vad vi ska göra men blir väl att kolla på någon film och bara ha det mysigt sen kommer pappa och hämtar mig någon gång. Puss!

Postat av: sera

vad packar du till? :)

2013-02-26 @ 22:20:27
URL: http://confringo.blogg.se
Postat av: Anonym

ja vart ska du? snyggis

2013-02-28 @ 15:08:51
URL: http://anderssonjohannaa.myshowroom.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0