Bloggningen suger verkligen..

TID 18:24:03 | DATUM 2013-02-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Vet inte vad jag ärligt ska göra med bloggen just nu uppdateringen suger och allt. Bloggar ungefär 1 inlägg per dag sen glömmer jag bort bloggen 1 dag och sen nästa dag gör jag 1 inlägg osv. Men orkar inte mobilblogga och sitter knappt vid datan längre eftersom att min är sönder och när jag sitter vid datan kollar jag typ bara facebook och lyssnar på musik sen stänger jag av den. Känns så onödigt att blogga via datan eftersom att jag ändå inte har några jävla bilder på någon data och kan inte överföra någon av bilderna asså åh får panik snart. Men skitsamma nu.
 
Dagen idag var iallafall seg men ändå bra. Måndagarna är ju alltid sega men har ändå haft en hyfsad bra dag. Garvat som fan osv. pussat och kramat älsklingen lite. Sitter just nu i sängen har musik på och ska snart fixa lite saker sen blir det nog att kolla om älskling kan snacka lite annars bara ligga och kolla på tv eller starta någon film får se lite. Nästa vecka är det ju sportlov så skönt men först prov på onsdag. Inte övat något och vet inte ens vad provet går ut på känns lyckat. Men ska fixa lite saker nu sen ska jag försöka att komma ihåg att slänga in något inlägg senare ikväll också. Puss! 
 
UPPDATERAR JAG INTE BLOGGEN SÅ KAN NI ALLTID BÖRJA FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM: EMMABYLGER MITT KONTO ÄR PRIVAT MEN ACCEPTERAR ALLA ÄNDÅ. MEN FÅR SE OM JAG TAR BORT OM DEN SKA VARA PRIVAT ELLER INTE FÅR SE! MEN FÖLJ MIG DÄR IALLAFALL. FÖRSÖKER UPPDATERA DÄR SÅ OFTA JAG KAN. 



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0