Stan

TID 21:19:46 | DATUM 2013-04-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello my friendos! Sitter just nu i min säng och bloggar via Moas data. Hon sover här inatt så drar vi in till stan imorgon också. Då köper jag jeans och kanske någon tröja får se. Åkte in till stan idag också med mamma, syrran & brorsan. Köpte bara ett par skor. Ska till drottninggatan in på salt och köpa två par jeans, sen till östermalm där moa ska köpa plattång sen får vi väl se vart vi ska efter det. Nu ska jag vara social mot Moa. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0