Stan

TID 22:20:31 | DATUM 2013-04-14 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Var inne i stan med Moa idag. Sovit runt 3 timmar inatt bara. Somnade 5 vaknade 8, gick upp runt 9 fixade i ordning mig och åkte hemifrån vid halv 11. Jag och Moa tog tåget in till Stockholm södra hoppade av där för vi ville inte möta på kontrollanterna som sprang runt till alla. Gick till centralen osv. Åkte hem runt 15 hoppade av i stuvsta pågrund av kontrollanter och gick på nästa tåg istället haha. Tog bussen hem var hemma ett tag sedan drog jag ut och träffade Zebastian. Nu på med musik i öronen. "Music on, world off." Vi bloggas senare!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0