Söndag

TID 23:32:58 | DATUM 2013-04-07 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Vilket betyder skola imorgon... Nej vänta jag är ju ledig en vecka till. Åh så jävla underbart. Helgen har varit så jävla rolig går inte att beskriva. Dagen idag spenderades först med diddie & Rasmus sen drog jag vidare mot Maja och lite senare drog vi mot Tobbe & Rasmus. Vid halv 9 tog vi bussen hem mot mig vi började prata deeptalk så istället för att få skjuts hem till Maja så gick vi bara för att få snacka av oss. Så jävla skönt det var. Nu ligger jag i sängen fryser och lyssnar på musik. Ska typ försöka få ut skönhetssömn också hihi så jävla trött jag är. Puss!


Postat av: PATRIK

awesome helg med er ;)

2013-04-08 @ 00:34:06
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0