Raseriet mot Jockiboi

TID 21:44:00 | DATUM 2013-04-04 | KATEGORI Tankar & Åsikter | KOMMENTARER (0)
Många av er har säkert sätt bilden på Jockiboi och en tjej som är 15 som spreds som en löpande eld på facebook (om man säger så). Gustav har bett folk att anmäla bilden men även hotat en som delade bilden. Jag själv tycker att visst kanske är lite äckligt eftersom att tjejen är född 97 och Joakim är född 87. Men om dem nu skulle gilla varandra vad spelar åldern för roll? Det kan ju inte alltid vara så att man måste vara med någon som är i ens samma ålder. Visst kanske lite äckligt men låt dem isånnafall och att sprida bilden är väll bara ännu onödigare. Har folk aldrig sätt två personer pussas innan eller? 
Lev erat eget liv istället för att lägga sig i andras. Det kanske var ett misstag det som hände men då var det ett misstag. Ingen kan göra allt perfekt alla gör misstag det är så det är. 
Det där var iallafall bara min åsikt om allt sen får ni tycka vad ni vill. Tänker inte lägga in bilden som har spridits i inlägget eftersom att då delar jag den vidare. Puss!
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0