Mys hos Moa

TID 00:06:04 | DATUM 2013-04-13 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello! Slaggar hos Moa idag. Vi köpte med oss massor av gott hem men har knappt ätit något haha. Både jag och Moa är sjuka/på g att bli det så varför inte slagga tillsammans då haha? Imorgon drar jag in till stan med Tobbe och träffar Setto. Vet fan inte hur jag ska palla det för kan knappt andas nu liksom men det är nice det. Orkar fan inte blogga något mera nu så vi hörs. Pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0