Inte bloggat något jag vet.

TID 21:02:19 | DATUM 2013-04-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)

Jag vet att jag inte bloggat men börjar verkligen tappa lusten och funderar på att lägga ner men jag vet inte eller bara skriva när jag väl känner för det. Iallafall idag drog jag till centrum och mötte Jesper medans Elin låg hemma hos mig och sov. Vi drog till mig och gjorde inte så mycket spelade fifa och kollade på tv typ. Imorgon träffar jag nog Elin så drar vi in till stan men berodde på lite. Hade vita jeans på mig idag för första gången fett läskigt ju. Dagen igår spenderades inne i stan med Moa, Bobban & David. Det var nice det. Köpt 2 par byxor ett par vita och ett par mörkblåa sedan köpte jag även en parfym. Har inget mera att skriva. Vi bloggas senare!


Postat av: GeMina Arts

Vet hur det känns när man inte orkar blogga...men du bloggar ju för din egen skull så gör det bara när du känner för det. OM du vill blogga dvs. :)
Det är sjukt snyggt med vita jeans!

2013-04-03 @ 22:35:28
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: PATRIK

SHWÖMPBÖB !! halloj :>

2013-04-03 @ 23:29:26
URL: http://diddies.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0