DON'T LOSE YOUR LIFE FOR A PHONE, CAUSE YOU CAN'T CALL FROM THE OTHER SIDE ANYWAYS!

TID 21:07:33 | DATUM 2013-04-04 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello friendos! Sitter just nu framför datan som jag ska ta och stänga av snart gå byta om till mjukisar och sedan städa lite lätt i rummet eftersom att städerskan kommer imorgon. Dagen idag spenderades med Tobbe, Rasmus & Elin. Vi var först ute sen drog vi till Tobbe och var där ett rätt långt tag. Elin fick skjuts hem och jag tog bussen hem som gick 3 minuter efter Elin dragit. Sa hejdå till Tobbe och Rasmus och gick på bussen. Kom hem gjorde köttbullar och makaroner, satte mig vid datan, spelade fifa och snackade med älskling. Nu ska jag byta om och städa rummet. Vi bloggas senare!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0