2 dagar

TID 22:33:36 | DATUM 2013-04-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Fyller år om 2 dagar wiiiie längtar. Iallafall träffade Zebbe runt halv 5. Lite senare träffade vi Maja vi gjorde inte så mycket gick runt lite och så sen drog vi till ett dagis. Zebbe ringde Albin så han kom och träffade oss. Zebbe blev hämtad åkte hem hämtade sin moppe medans drog jag och Maja hem till mig jag bytte kläder och så. Dem kom sedan drog vi till dagiset igen. Zebbe skjutsade hem mig runt 22. Har ätit lite men var inte så jätte hungrig så. Vi bloggas senare!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0