Vem är Emma Bylger?

TID 14:01:58 | DATUM 2012-11-10 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Ja vem är Emma Bylger? Jag är en 13 årig tjej som föddes 1999 på Huddinge Sjukhus. Jag hade bott i Stockholm hela mitt liv förens den 5 Augusti 2012 då jag flyttade från Tullinge som ligger i Stockholm till Torsås som ligger i Småland. Det har förändrat en stor del av mitt liv, då jag har hittat många nya vänner, hittade en kille som jag älskar, men det tog slut mellan oss. Jag bor hos min pappa, låtsas mamma och hennes föräldrar. Min mamma bor upp i Stockholm med min låtsas pappa och mina syskon. Jag flyttade från mina vänner och det var svårt men jag har vant mig och får träffa dom under loven. Hellre det än aldrig. Jag går i Torskolan i 8c alltså med folk som är 1 år äldre en mig. 
 
Jag är ensamt barn hos pappa men tillsammans har vi 3 hundar, 4 katter, 1 orm och 1 ödla. Jag har bloggat stort sätt i runt 4 år men bytt bloggar hit och dit. Jag hoppas att ni verkligen stannar här och trivs. Sprider vidare min blogg. 

Jag älskar att sjunga. Och lägger ut covers när jag har tid att spela in. Jag har gjort 2 egna låtar som jag har spelat in och lagt ut på youtube. Ni hittar alla mina covers och egna låtar genom att gå in på youtube och söka på "Emma Bylger". Ni får lära känna mig mera genom att fortsätta läsa min blogg som jag hoppas att ni kommer göra. Puss!
 

Postat av: Elin

Redan gått en vecka sen sist Emma.. Saknar dig bästavän.

2012-11-10 @ 14:08:26

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0