Tråkigt liv för att jag inte orkar resa mig upp från sängen hehe..

TID 17:23:10 | DATUM 2012-11-26 | KATEGORI Bekännelser | KOMMENTARER (2)

Namn: Emma Bylger
Ålder: 13
Längd: 159, 160 typ
Sko-storlek: 37/38
Född: Huddinge sjukhus, Stockholm/Huddinge
Bor: Småland
Gör just nu: Bloggar & facebook

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, Positiv, roooolig 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: envis, kort tålamod med vissa saker, nyfiken

 Vad är du rädd för: Otäcka gubbar ute på nätterna, spindlar osv..

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, mitt hår

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat på det sättet. Utan bara praoat.

Har du körkort och egen bil: No

När tod du ditt körkort: När jag fyller 18 ska jag

När grät du senast: I don´t know

När skrattade du senast: Idag 

Vem åkte du bil med sist: Bosse & Linda

Vem åt du mat med sist: Familjen

Vem sov du hos sist: Maria typ?

Vem sov hos dig sist: Maria

Vad var du rädd för när du var liten: Vet inte faktiskt

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Sångerska har jag för mig haha

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ingen tror jag

Värsta smärtan du råkat ut för: 2:an svimmade och blödde i hela ansiktet.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min första kärlek

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket

Har du någonsin sportat: Öhh.. ja

Någon du ser upp till: Ser inte direkt upp till någon så men typ Selen

Vad finns alltid i din handväska: Använder inte väska så ofta längre.

Har du varit utomlands någon gång: Jaaa

Vilken plats var finast: Turkiet eller USA

Största stad/städer du varit i: Håller inte koll på vad som är störst..

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: -

Snusat: Ja när jag var liten men spottade ut direkt haha. Liten kaxig unge som sa att jag skulle pröva haha.

Druckit: -

Har du piercing eller tatuering: Navelpiercing & i öronen (om det räknas)  ;)
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Bry sig om mig, säga gulliga saker, ha en fin kropp, solbränd, fint leende, kunna vara likadan när han är med sina kompisar som han är när han är med mig, osv. 

Finaste komplimang du fått: Att jag är perfekt. "Du är perfekt, skulle göra allt för att få dig och skulle aldrig släppa taget om dig"

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja, typ..

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahaha?

Hur många sex-partners har du haft: Vilka frågor?

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad 

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: inget av det.

Charter- eller skidsemester: Charter, lätt

Sverige eller Utlandet: Utomlands

Sport eller nyheter: Nyheter typ

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Beror på haha!

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Höst

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

 

 

 


Postat av: Sofie

Snygg design !
Länkbyte? <3

Svar: Tack så mycket! Hur många unika har du? :)
Emma Bylger

2012-11-26 @ 20:51:48
URL: http://sofiesellens.blogg.se
Postat av: Sofie

Asså skapade min blogg typ igår eller ngt men typ 20, hahah... men jag vill ha fler läsare... :P

Svar: Asså kan tyvärr inte göra länkbyte då. Tjänar inget på det då eftersom att jag har mera läsare, sorry
Emma Bylger

2012-11-26 @ 20:57:41
URL: http://sofiesellens.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0