Tända ljus och mys

TID 20:41:25 | DATUM 2012-11-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Sitter just nu med tända ljus här vid datan och har musik på. Laddar ner lite musik också ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Men har städat hela mitt rum, dammsugit & svabbat , fixat smink bordet insåg att jag hade jävligt mycket saker hehe. Fixat andra delen av rummet, tagit in ena sängen så har enkel säng nu och fotölj istället för då får jag mer plats i rummet. Men själv är jag stolt att jag ens pallat göra det. Nu är det väl bara att försöka hålla det så.. Vilket nog inte kommer gå så bra. 
 
Dagen igår spenderats lite med familjen och lite med Maria, Kicki, Asse, Lina, Peter & Ellen. Först drog familjen och jag in till Kalmar gick på ikea åt jullbord där och handlade lite saker. Sen drog vi vidare mot City Gross handlade mat. Efter det så drog vi vidare mot Peter där pappa lämnade mig. Maria, Kicki osv. kom med bilen. Vi drog in till Peter fast han inte var hemma men dom hade fått nycklar dit. Jag och Maria satt och snackade en grymt massa girltalk och spelade lite kort och sånt. Peter och Ellen kom hem vid runt 23 eller något vid halv 2 började jag och Maria prata om att åka hem eftersom att Maria hade samling kvart över 10 idag för att spela match. Så Ellen skjutsade hem Maria till sig och mig till mig haha. Kom hem vid 2 la mig i sängen och kollade på tv och höll på med mobilen ett tag sen somnade jag vid kanske halv 3 - 3. Så det var min kväll igår. Puss & Kram. 

Postat av: JOHANNA

Häftig bild! :)

2012-11-25 @ 22:06:00
URL: http://johannas.blo.gg
Postat av: ellen

skitfin blogg! ;)

2012-11-26 @ 15:39:39
URL: http://elllenz.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0