Sista inlägget för ikväll

TID 20:57:58 | DATUM 2012-11-18 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Är skit trött och känner mig konstig kroppen värker. Ligger just nu i sängen mena ben och armar orkar kanppt göra något känner mig bara allmänt lat vet inte varför men bara att leva med antar jag. Så jag ska ta och stänga av datan hänga handuken jag har på huvudet på galret framför dörren sen säga god natt till familjen. Bloggar imorgon. Puss.

Postat av: perlita Nuñez

Jag håller på göra något småroligt för er läsare nu i bloggen.
Skapa en egen höst/vinter outfit.
Beskriv hur du skulle vilja hur din outfit skulle se ut. Vad för detaljer och färger.

Jag kommer välja 7 outfits som har 7 olika stilar. Kommer ta bild och ge er resultatet. Vilket ni får rösta fram vilken var bäst.

En hel vecka liksom?!

Va med du med och bestäm hur du tycker en outfit ska sitta på mig! Kostar ju ingenting och du förlorar nada..

Komigen! haha..

Kramkram!

2012-11-18 @ 21:19:16
URL: http://perlita.blogg.se
Postat av: Erica

Fin blogg! Kolla in min, startade den för en vecka sen. x♥

2012-11-19 @ 01:43:49
URL: http://ericai.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0