Portkod 1321

TID 19:42:25 | DATUM 2012-11-20 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Har nyss ätit och ska lägga mig och kolla på dubbelavsnitten av portkod 1321 nu. Sen hoppa in i duschen sen får vi se vad jag gör men blir nog att sova för är skit trött idag och har huvudvärk. Iallafall kanske berättar om dagen senare annars berättar jag om den imorgon. Puss!

Postat av: michelle W -

Kan vi köra imorgon kväll kl.20 ? Jag kör tidsinställt

Svar: Ja det kan vi :)
Emma Bylger

2012-11-20 @ 21:18:56
URL: http://michwagen.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0