Ont i magen

TID 22:17:05 | DATUM 2012-11-29 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Har piss ont i magen och känner mig allmänt hängig vilket leder till ingen mer bloggning idag. Ska gå lägga mig nu och sova sen får vi höras mera imorgon. Kommer sova hos Maria hela helgen men tar med mig datan dit men sen hur mycket bloggning det blir får vi se lite men ska försöka att uppdatera som vanligt. Men har rätt stora planer för helgen om allt blir som planerat. Det kommer bli bäst. Puss!
Ja det står "http://nattstad.se/emmabylger" på skylten men den låg på min data och orkade inte göra en ny.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0